Cum procedezi cand colaborezi cu o firma de renovari si amenajari interioare?
Numeroase familii hotarasc sa angajaeze firme de renovari si amenajari interioare Botosani. Daca in trecut aceasta era o decizie grea, la momentul prezent procesul este mult mai simplu. Prestatorii au adunat multe ore de experienta in acest sector, iar piata aglomerata ne furnizeaza un numar mare de companii de unde sa alegem. Acest tip de colaborare aduce numeroase avantaje, si se pot identifica solutii pentru toate bugetele.
In randurile urmatoare vor fi expusi pasii principali ai unui astfel de proiect:
1. Exploreaza piata
Primul lucru pe care e indicat sa-l faci este sa studiezi societatile comerciale de renovari si amenajari interioare din localitatea unde locuiesti, iar dupa sa creezi o scurta lista cu acelea care par sa fie cele mai potrivite pentru tine. In general, aceste firme se specializeaza pe un anumit fel de lucrari, cum ar fi montatul faiantei, renovarea bailor sau placarile cu rigips. Va fi destul de greu sa realizezi un proiect complex cu o singura companie, de aceea trebuie sa verifici ca prestatorul la care te-ai decis ofera toate tipurile de renovari care sunt necesare.
2. Alege prestatorul care e potrivit nevoilor tale
Dupa ce s-a concretizat o lista scurta de firme ce ti s-ar potrivi, e recomandat intotdeauna sa studiezi atent lucrarile anterioare realizate de acestia – pentru a identifica proiecte care se potrivesc cu al tau.
3. Pune la punct o intalnire initiala
Prima intalnire poate fi definitorie in ceea ce priveste modul in care se va desfasura relatia intre tine si prestatorul de renovari si amenajari interioare. In plus, vei avea oportunitatea sa compari mai simplu societatile din lista finala dupa ce ai discutat si cu oamenii din spatele acestora. Dupa ce discuti detaliile tehnice, solicita intotdeauna un termen aproximativ de finalizare al lucrarilor – pentru a vedea daca se va potrivi cu nevoile tale.
4. Decide un buget dedicat lucrarilor
Orice companie care se respecta va face o analiza la fata locului, si va stabili un deviz cu toate lucrarile ce trebuie executate, precum si tarifele acestora. In acest fel vei putea sa sa desenezi un buget, si vei sti ce cheltuieli urmeaza. Numeroase companii de renovari si amenajari interioare iti vor livra servicii suplimentare, si se vor ocupa personal de obtinerea materialelor si pastrarea legaturii cu diferiti comercianti.
5. Inceperea lucrarii
Cand ai sosit in acest moment, deja ai scapat de etapa cea mai dificila a lucrarii. Planul de lucru s-a facut, materialele de lucru sunt cumparate, si activitatea a inceput. In afara cazului mai putin fericit in care rasar situatii neprevazute, deja poti sa visezi la momentul in care te muti in spatiul rpoaspat amenajat.
6. Obtine rapoarte intermediare si dialogheaza despre potentiale schimbari
In fiecare moment cand s-a finalizat o etapa intermediara, liderul echipei ar trebui sa iti poata furniza un raport asupra modului in care au avansat lucrarile. In acest fel, vei intelege cu rapiditate daca lucrarea este executata corespunzator, si daca suma anticipata nu a fost surmontata. Daca vrei realizarea unor modificari, pune-le pe masa de discutii din timp, si consulta-te cu arhitectul sau inginerul pentru a afla daca ele sunt realizabile.
7. Receptia lucrarii
In momentul cand proiectul tau ajunge la final, membrii echipei vor realiza o ultima verificare pentru siguranta ca totul este OK. In acest punct ti se vor expune toate activitatile efectuate, si vei primi un raport final.
Desi pe piata ai foarte multe societati comerciale din care sa alegi, decizia este una esentiala, si s-ar putea dovedi anevoios sa gasesti o echipa serioasa de renovari si amenajari interioare Botosani, pe gustul tau. Atunci cand cei pe care ii selectezi nu actioneaza competent, lucrarea se va lungi fara rost, costurile se vor mari consistent, si nici nu vei dobandi ceea ce doreai.