In ce fel procedezi cand lucrezi cu o firma de renovari si amenajari interioare?
Un numar tot mai mare de persoane hotarasc sa angajaeze firme de renovari si amenajari interioare Bucuresti. Daca mai demult, aceasta era o alegere grea, la momentul prezent procesul a devenit mult mai simplu. Companiile au deja multa experienta in aceasta nisa, iar piata aglomerata ne pune la dispozitie un numar mare de societati comerciale de unde sa alegem. O asemenea colaborare aduce multe beneficii, si exista solutii indiferent de buget.
In cele ce urmeaza vor fi expusi pasii de baza cand angajati o astfel de firma:
1. Verifica industria
Primul pas pe care trebuie sa il faci este sa descoperi societatile comerciale de renovari si amenajari interioare din zona unde te afli, iar dupa sa faci o lista scurta cu unele care par cele mai adecvate pentru proiectul tau. De obicei, aceste companii se dedica unui anumit fel de proiecte, cum ar fi schimbatul parchetului, renovarea bailor sau placarile cu rigips. Va fi destul de dificil sa finalizezi un proiect complex cu o singura companie, fapt pentru care trebuie sa fii sigur ca prestatorul la care te-ai decis ofera toate tipurile de lucrari necesare.
2. Selecteaza firma care se potriveste nevoilor tale
Dupa ce ai creat o lista scurta cu companii adecvate pentru lucrare, e recomandat de fiecare data sa studiezi atent lucrarile anterioare facute de acestia – pentru a descoperi proiecte similare cu al tau.
3. Planifica o discutie initiala
Prima intrevedere poate desena felul in care va decurge relatia dintre tine si firma de renovari si amenajari interioare. In acelasi timp, vei avea oportunitatea sa compari mult mai usor companiile pe care le-ai ales dupa ce ai discutat si cu persoanele care le reprezinta. La finalul discutiei despre detaliile tehnice, obtine intotdeauna o estimare aproximativa pentru finalizarea lucrarilor – pentru a intelege daca se va potrivi cu nevoile tale.
4. Fixeaza un buget dedicat lucrarilor
Orice firma care se respecta va intreprinde o analiza la locul proiectului, si va oferi un deviz cu toate lucrarile ce trebuie executate, precum si tarifele lor. Astfel vei avea sansa sa sa desenezi un buget, si vei sti ce cheltuieli te asteapta. Cele mai multe companii de renovari si amenajari interioare pot livra servicii extra, si de regula se ocupa personal de achizitia materialelor si cooperarea cu depozitele de marfa.
5. Inceperea lucrarii
Cand ai ajuns in acest moment, e gata deja faza cea mai dificila a lucrarii. Planul de lucru s-a finalizat, materialele de lucru sunt deja cumparate, si executia a luat start. Cu exceptia cazului nedorit in care apar situatii neprevazute, deja poti sa te gandesti la ziua in care vei reveni in spatiul rpoaspat amenajat.
6. Cere rapoarte intermediare si dialogheaza despre eventuale schimbari
In fiecare zi cand s-a finalizat o etapa intermediara, liderul lucrarii ar trebui sa iti poata furniza un raport despre modul in care au avansat lucrarile. Astfel, vei observa rapid daca lucrarea este executata corespunzator, si daca suma proiectata nu a fost surmontata. Daca vrei realizarea unor schimbari, pune-le pe masa de discutii din timp, si consulta-te cu arhitectul sau inginerul pentru a afla daca acestea sunt realizabile.
7. Receptia lucrarii
In momentul cand proiectul tau se finalizeaza, membrii echipei vor executa o ultima verificare pentru siguranta ca totul este in regula. In cadrul receptiei lucrarii ti se vor explica toate operatiunile facute, si ti se va oferi un raport final.
Desi pe piata ai foarte multe societati comerciale din care sa selectionezi una, hotararea este una vitala, si s-ar putea dovedi complicat sa gasesti o companie serioasa de renovari si amenajari interioare Bucuresti, asa cum vrei. Atunci cand prestatorii pe care ii selectionezi nu actioneaza ca adevarati profesionisti, timpul executiei se va prelungi fara rost, tarifele se vor mari substantial, si nici nu vei dobandi ceea ce iti doresti.