Cum procedezi cand lucrezi cu o firma de renovari si amenajari interioare?
Numeroase familii aleg sa angajaeze societati comerciale de renovari si amenajari interioare sector 2. Daca acum 5-10 ani, aceasta era o decizie dificila, in momentul de fata procesul a devenit semnificativ mai simplu. Companiile au adunat multa experienta in acest domeniu, iar piata aglomerata ne pune la dispozitie numeroase companii de unde putem alege. Acest tip de colaborare creeaza multe beneficii, si se pot gasi solutii indiferent de buget.
Mai jos vom prezenta pasii de baza cand angajati o astfel de firma:
1. Verifica nisa
Primul lucru pe care trebuie sa il faci este sa studiezi firmele de renovari si amenajari interioare din orasul ta, iar dupa sa realizezi o lista scurta cu unele care par cele mai adecvate pentru proiectul tau. De obicei, aceste societati comerciale se specializeaza pe un anumit tip de lucrari, cum ar fi schimbatul parchetului, renovarea bailor sau placarile cu rigips. Va fi destul de greu sa finalizezi un proiect complex cu o singura societate comerciala, fapt pentru care trebuie sa te asiguri ca prestatorul ales furnizeaza toate tipurile de renovari necesare.
2. Selecteaza prestatorul care e potrivit nevoilor tale
Dupa ce ai finalizat o lista scurta cu companii ce ti s-ar potrivi, e necesar intotdeauna sa examinezi atent proiectele anterioare executate de echipa respectiva – pentru a gasi proiecte asemanatoare cu al tau.
3. Pune la punct un prim contact
Prima intrevedere poate defini semnificativ felul in care se va desfasura relatia dintre tine si firma de renovari si amenajari interioare. In acelasi timp, vei avea oportunitatea sa compari mai simplu societatile din lista finala dupa ce ai purtat o discutie si cu oamenii din spatele acestora. La finalul discutiei despre detaliile tehnice, solicita intotdeauna o data aproximativa cand va fi gata lucrarea – pentru a intelege daca se va alinia cu nevoile tale.
4. Decide un buget pentru lucrari
Orice firma care se respecta va face o analiza la fata locului, si va oferi un deviz cu toate operatiile ce trebuie facute, precum si costul lor. In acest fel vei putea sa iti construiesti un buget, si vei cunoaste ce cheltuieli urmeaza. Numeroase companii de renovari si amenajari interioare iti vor oferi servicii extra, si de regula se ocupa personal de achizitia materialelor si colaborarea cu diferiti comercianti.
5. Inceperea activitatii
Cand ai ajuns in acest moment, ai finalizat deja etapa cea mai incomoda a lucrarii. Planul de lucru s-a facut, materialele sunt deja achizitionate, si munca a luat start. In afara cazului mai putin fericit in care se ivesc situatii imprevizibile, deja poti sa visezi la data in care vei reveni in spatiul rpoaspat amenajat.
6. Solicita rapoarte intermediare si dialogheaza despre posibilele schimbari
De fiecare data cand s-a finalizat o etapa intermediara, liderul echipei ar trebui sa iti poata furniza un raport despre modul in care au decurs lucrarile. Astfel, vei intelege cu usurinta daca lucrarea a fost executata conform planului, si daca cifra bugetata nu a fost depasita. Daca apare necesitatea unor corectii, discuta-le din timp, si consulta-te cu arhitectul sau inginerul pentru a a descoperi daca acestea vor fi fezabile.
7. Receptia lucrarii
In momentul cand proiectul tau ajunge la final, angajatii vor realiza o ultima verificare pentru a fi siguri ca totul este OK. In aceasta etapa ti se vor expune toate activitatile efectuate, si ti se va inmana un raport final.
Chiar daca pe piata se gasesc multiple companii din care sa selectezi, decizia este una vitala, si e posibil sa fie complicat sa gasesti o echipa profesionista de renovari si amenajari interioare sector 2, asa cum vrei. Cand prestatorii pe care ii selectionezi nu lucreaza ca adevarati profesionisti, proiectul se va lungi fara rost, cheltuielile se vor mari substantial, si nici nu vei dobandi ceea ce visai.