Solicitati recomandari
Oamenii pe care ii stiti de o lunga perioada de timp ar putea fi o sursa foarte buna in gasirea unui specialist de calitate in reparatii electrocasnice si electronice Braila. Sugestiile din partea membrilor familiei sau a prietenilor sunt de nepretuit in aceasta directie. Totodata, puteti sa vorbiti si cu colegii de munca sau vecinii care au avut asemenea circumstante. In acest fel, veti putea beneficia de o imagine imediata asupra experientei lor cu compania in cauza.
Pentru inceput, puteti sa le adresati apropiatilor urmatoarele intrebari pentru a va crea o imagine de ansamblu in momentul in care urmariti sa alegeti o intreprindere de reparatii electronice sau electrocasnice performanta:
- Va pot recomanda o firma pe care au angajat-o in trecut?
- A fost o companie locala mica, sau un lant mai mare?
- Cat timp a trecut pana la sosirea tehnicianului?
- Au fost multumiti de calitatea serviciilor si de pret?
- Intentioneaza sa mai apeleze la acelasi tehnician?
Inafara de indrumarile prietenilor pe care va puteti baza, consultati si testimonialele din mediul online ale clientilor. Nu luati in considerare numai recenziile pe care le gasiti pe site-ul companiei. In cazul in care gasiti foarte multe recenzii negative, e recomandat va orientati spre un alt prestator. De cele mai multe ori, veti intalni o intreprindere cu recenzii mixte; urmariti daca service-ul raspunde la testimonialele negative, si arata deschidere spre a repara problema.
Alegeti doar firme autorizate
Orice firma de reparatii electrocasnice si electronice cu care veti colabora ar trebui sa autorizatiile legale de functionare. Daca lucrurile stau altfel, veti fi obligat sa acoperiti cheltuielile aparute in situatia in care angajatii firmei vor provoca stricaciuni aparaturii pe care o repara. Cele mai multe service-uri vor fi de acord sa va ofere detalii legat de autorizatie – evident, daca au una. Este recomandat sa intrebati, asa incat sa va asigurati ca beneficiati de o intelegere corecta.
Intrebati daca lucreaza direct cu unii producatori
Cele mai multe firme anunta ca lucreaza direct cu producatorii de electrocasnice. Aceasta chestiune poate parea doar un tertip de vanzare, dar acest aspect este foarte important. O firma certificata va detine autorizatie de la producatorul de aparate electrocasnice sau electronice sa repare aparatura realizata de ei.
Orice expert in reparatii electronice sau electrocasnice care este autorizat de o astfel de firma a fost invatat de un specialist certificat; o pregatire temeinica inseamna ca tehnicianul cunoaste cum sa repare in siguranta si eficace defectiunile obisnuite ale tuturor electrocasnicelor.
Determinati costurile de reparatie
Evident, fiecare firma foloseste o varianta proprie de a determina tariful reparatiilor. Nu veti intalni un cost similar (atentie la firmele de reparatii electrocasnice si electronice care practica un “tarif fix”). Interesati-va in ce mod calculeaza firma valoarea reparatiei, si cu precadere cat cere pentru piese si operatia in sine. O deplasare la Dvs acasa din partea unui tehnician care are piesele de schimb comune salveaza cheltuieli si timp, si va asigura ca firma ia in considerare interesele pe care le aveti.
Efectuarea unei estimari de cost va ajuta sa aveti predictibilitate, si va da oportunitatea sa comparati preturile de la alte companii; asa aveti posibilitatea sa o selectionati pe cea mai buna si care se incadreaza in buget. Cu siguranta, costul total s-ar putea sa difere de cel initial – dar doar in situatii exceptionale – si diferenta nu trebuie sa fie mare.
Garantii
O garantie pentru interventie si piesele folosite acopera valoarea reparatiilor si nefunctionalitatile care ar putea aparea. In cazul in care compania de reparatii electronice si electrocasnice Braila va da o garantie, se traduce prin faptul ca crede in serviciile sale, si se asteapta ca aparatul depanate sa functioneze pentru mult timp.