Recenzii si recomandari
Oamenii pe care ii cunoasteti de mult timp se pot dovedi o sursa foarte buna in selectarea unui profesionist excelent in reparatii electrocasnice si electronice Oradea. Recomandarile din partea colegilor si a familiei vor fi de nepretuit in acest scop. In acelasi timp, puteti sa va adresati si catre colegii de serviciu sau alti apropiati care au trecut prin astfel de probleme. Astfel, veti putea beneficia de o viziune rapida in ceea ce priveste experienta acestora cu firma in cauza.
La inceput, este bine sa le adresati acestora urmatoarele intrebari pentru a va crea o viziune de baza in momentul in care doriti sa gasiti o companie de reparatii electronice sau electrocasnice performanta:
- Va pot recomanda o firma pe care au angajat-o in trecut?
- A fost o companie locala mica, sau un lant mai mare?
- Dupa cat timp a fost programat pentru interventie?
- Care a fost raportul pret/calitate?
- Ar recomanda si altor persoane sa lucreze cu acea firma?
Inafara de recomandarile din partea celor pe care ii cunoasteti, luati in considerare testimonialele online ale clientilor. Nu luati in considerare numai feedback-urile oferite pe site-ul companiei. Daca intalniti foarte multe recenzii negative, e o idee buna sa va orientati spre o alta firma. In general, veti da peste o firma cu feedback-uri de diferite feluri; urmariti daca prestatorul baga in seama impresiile negative, si are dorinta de a remedia problema.
Alegeti doar firme autorizate
Orice firma de reparatii electrocasnice si electronice cu care veti discuta este obligatoriu sa fie autorizata si asigurata. Daca nu sunt autorizati, veti fi obligat sa achitati costurile aparute in situatia in care angajatii firmei vor cauza pagube locuintei sau electrocasnicelor Dvs. Mare parte dintre companii vor fi de acord sa va prezinte amanunte despre autorizatie – evident, in cazul in care exista una. Este indicat sa solicitati astfel de informatii, asa incat sa va asigurati ca realizati o afacere fara potentiale problema.
Alegeti o firma recunoscuta de producatori
O mare parte din firme anunta ca ca au autorizatie din partea producatorilor. Aceasta chestiune ar putea reprezenta doar un tertip de marketing, insa acest aspect este foarte important. O firma recunoscuta va fi autorizata de producatorul de aparate electrocasnice sau electronice sa restaureze aparatura produsa de acestia.
Fiecare expert in reparatii electronice sau electrocasnice care lucreaza pentru o asemenea intreprindere a fost invatat de un specialist certificat; instruirea de specialitate inseamna ca tehnicianul cunoaste variantele in care sa depaneze in conditii de siguranta si eficient nefunctionalitatile comune ale aragazului, cuptorului sau frigiderului dumneavoastra.
Verificati tarifele
, fiecare intreprindere are propriul mod de a calcula valoarea lucrarilor. Nu exista un tarif similar (fiti atent la firmele de reparatii electrocasnice si electronice care solicita un “tarif fix”). Intrebati in ce varianta calculeaza firma tarifele, si cu precadere cat cere pentru piese si operatia in sine. O deplasare la fata locului din partea unui tehnician care dispune de piese de inlocuire comune salveaza costuri suplimentare si timp, si demonstreaza ca compania are grija de interesele pe care le aveti.
Efectuarea unei estimari de pret va ajuta sa aveti predictibilitate, si va ofera ocazia sa puneti in balanta preturile de la diverse service-uri; asa aveti posibilitatea sa o selectionati pe cea mai competitiva si care se incadreaza in buget. Cu siguranta, costul total poate sa fie mai mare decat estimarea – dar doar in cazuri exceptionale – si diferenta nu trebuie sa fie mare.
Primirea unei garantii
O garantie pentru reparatie si componentele schimbate acopera tariful interventiei si problemele care pot sa apara. In situatia in care firma de reparatii electronice si electrocasnice Oradea va pune la dispozitie o garantie, inseamna ca are incredere in serviciile pe care le realizeaza, si anticipeaza ca aparatul dumneavoastra sa functioneze pentru mult timp.