Recenzii si recomandari
Prietenii pe care ii cunoasteti de mult timp se pot dovedi un punct de plecare in alegerea unui profesionist de calitate in reparatii electrocasnice si electronice Oradea. Recomandarile din partea prietenilor apropiati sunt de nepretuit in acest sens. Totodata, puteti sa va adresati si catre colegii de munca sau vecinii care au trecut prin astfel de probleme. Astfel, veti putea profita de o imagine imediata asupra experientei lor cu compania respectiva.
Initial, le puteti adresa celor in cauza urmatoarele intrebari pentru a va crea o perspectiva generala atunci cand urmariti sa alegeti o intreprindere de reparatii electronice sau electrocasnice calitativa:
- Va pot recomanda o firma pe care au angajat-o in trecut?
- A fost o companie locala mica, sau un lant mai mare?
- Cat de rapid a fost programata interventia?
- A meritat pretul platit pentru serviciile primite?
- Intentioneaza sa mai apeleze la acelasi tehnician?
Pe langa indrumarile prietenilor pe care ii cunoasteti, verificati si recenziile de pe Internet din partea fostilor clienti. Nu va ghidati doar dupa testimonialele pe care le gasiti pe pe pagina web a companiei. Daca gasiti prea multe recenzii negative, e mai bine selectati o alta firma. In general, veti da peste o intreprindere cu feedback-uri de diferite feluri; vedeti daca firma ia in considerare recenziile negative, si manifesta disponibilitatea de a rezolva nemultumirea clientului.
Autorizatii necesare
Orice companie de reparatii electrocasnice si electronice cu care veti discuta trebuie sa fie autorizata si asigurata. In caz contrar, veti fi obligat sa acoperiti cheltuielile aparute in cazul in care angajatii firmei vor cauza stricaciuni aparatului sau casei. Multe firme sunt bucuroase sa va puna la dispozitie informatii despre autorizatie – evident, atunci cand detin una. Este o idee buna sa solicitati astfel de informatii, doar pentru a fi sigur ca aveti parte de o intelegere fara potentiale problema.
Alegeti o firma recunoscuta de producatori
O mare parte din firme se lauda ca ca au autorizatie din partea producatorilor. Acest lucru ar putea reprezenta doar un tertip de imagine, insa acest aspect este extrem de important. O companie recunoscuta va detine autorizatie de la producatorul de aparate electrocasnice sau electronice sa restaureze aparatura produsa de acestia.
Fiecare expert in reparatii electronice sau electrocasnice care colaboreaza cu o astfel de companie a fost pregatit de un instructor certificat; instruirea de specialitate inseamna ca angajatul cunoaste modul in care sa depaneze in siguranta si eficient problemele uzuale ale aragazului, cuptorului sau frigiderului dumneavoastra.
Verificati tarifele
Evident, fiecare intreprindere are o varianta proprie pentru a determina valoarea interventiilor. Nu se practica o rata standard (fiti atent la firmele de reparatii electrocasnice si electronice care ofera un “pret fix”). Intrebati in ce varianta calculeaza intreprinderea costurile, si cu precadere cat taxeaza pentru piesele de schimb si reparatie. O diagnoza la fata locului din partea unui tehnician care dispune de piese de inlocuire comune salveaza costuri suplimentare si timp, si va asigura ca intreprinderea are grija de nevoile pe care le aveti.
Efectuarea unei estimari de pret adauga previzibilitate, si va da oportunitatea sa puneti in balanta tarifele de la diverse service-uri; puteti apoi sa o selectionati pe cea mai competitiva si care se incadreaza in buget. Cu siguranta, pretul final este posibil sa fie mai mare decat estimarea – insa doar in cazuri specifice – si modificarea nu trebuie sa fie mare.
Primirea unei garantii
O garantie pentru interventie si piese acopera costul reparatiilor si nefunctionalitatile care ar putea aparea. Daca compania de reparatii electronice si electrocasnice Oradea va pune la dispozitie un certificat de garantie, se traduce prin faptul ca este increzatoare in serviciile pe care le realizeaza, si anticipeaza ca aparatul depanate sa functioneze pentru mult timp.