Cereti recomandari de la prieteni
Prietenii pe care ii cunoasteti de mult timp se pot dovedi de mare ajutor in selectarea unui specialist de calitate in reparatii electrocasnice si electronice Pitesti. Indrumarile din partea prietenilor apropiati vor fi extrem de importante in acest scop. Totodata, este posibil sa apelati si la colegii de job sau vecinii care au avut astfel de probleme. In acest fel, veti putea profita de o imagine rapida in ceea ce priveste experienta lor cu firma despre care este vorba.
Initial, le puteti adresa apropiatilor cateva intrebari pentru a va construi o imagine de ansamblu cand doriti sa gasiti o companie de reparatii electronice sau electrocasnice calitativa:
- Cum se numeste compania cu care au colaborat?
- Au lucrat cu un tehnician independent sau cu o firma?
- Cat de rapid a fost programata interventia?
- Au fost multumiti de calitatea serviciilor si de pret?
- Ar apela din nou la acelasi furnizor?
Inafara de sfaturile si recomandarile prietenilor pe care va puteti baza, verificati si recenziile de pe Internet ale clientilor. Nu va ghidati doar dupa recenziile prezentate pe site-ul companiei. Atunci cand gasiti foarte multe testimoniale negative, e o idee buna sa alegeti un alt tehnician. De cele mai multe ori, veti gasi o companie cu feedback-uri mixte; analizati daca service-ul ia in considerare recenziile negative, si manifesta deschidere spre a repara problema.
Existenta autorizatiilor
Fiecare companie de reparatii electrocasnice si electronice cu care veti discuta ar trebui sa autorizatiile legale de functionare. Daca nu sunt autorizati, va trebui sa platiti cheltuielile aparute in cazul in care angajatii firmei vor prilejui stricaciuni aparaturii pe care o repara. Mare parte dintre service-uri vor fi deschise sa va puna la dispozitie detalii legat de autorizatie – evident, in cazul in care detin una. Este o idee buna sa solicitati astfel de informatii, asa incat sa va asigurati ca aveti parte de o intelegere fara repercusiuni nedorite.
Intrebati daca lucreaza direct cu unii producatori
Cele mai multe firme anunta ca sunt autorizate de catre producatori. Acest lucru poate parea doar un avantaj de imagine, insa acest aspect este extrem de important. O firma certificata va detine autorizatie de la producatorul de aparate electrocasnice sau electronice sa restaureze aparatura de marca lor.
Orice expert in reparatii electronice sau electrocasnice care este autorizat de o astfel de firma a fost pregatit de un instructor certificat; instruirea de specialitate inseamna ca tehnicianul cunoaste variantele in care sa depaneze in siguranta si in mod eficient problemele comune ale aragazului, cuptorului sau frigiderului dumneavoastra.
Verificati tarifele
, fiecare intreprindere foloseste propria varianta de a hotari tariful interventiilor. Nu exista un cost standard (aveti grija la firmele de reparatii electrocasnice si electronice care practica un “tarif fix”). Interesati-va in ce varianta calculeaza compania costurile, dar si cat taxeaza pentru piese si manopera. O deplasare la Dvs acasa din partea unui specialist care detine componentele de schimb uzuale economiseste costuri suplimentare si timp, si demonstreaza ca firma are grija de nevoile dumneavoastra.
Efectuarea unei estimari de cost adauga previzibilitate, si va ofera ocazia sa puneti in balanta preturile de la diferite service-uri; puteti astfel sa o selectati pe cea mai convenabila si care se incadreaza in buget. Desigur, valoarea lucrarii poate sa difere de cel initial – dar doar in cazuri exceptionale – iar suma adaugata nu trebuie sa fie majora.
Garantii
Primirea unei garantii pentru manopera si componentele schimbate asigura tariful reparatiilor si defectiunile care ar putea aparea. In situatia in care firma de reparatii electronice si electrocasnice Pitesti ofera o garantie, se traduce prin faptul ca crede in serviciile sale, si se asteapta ca aparatul dumneavoastra sa nu mai aiba probleme in viitorul apropiat.