Recenzii si recomandari
Oamenii pe care ii stiti de mult timp se pot dovedi de mare ajutor in gasirea unui prestator de top in reparatii electrocasnice si electronice sector 1. Sugestiile din partea colegilor si a familiei vor fi extrem de importante in aceasta directie. Totodata, puteti sa va adresati si catre colegii de munca sau vecinii care au avut astfel de situatii. In acest fel, veti putea profita de o perspectiva imediata asupra experientei lor cu firma respectiva.
La inceput, le puteti adresa acestora urmatoarele intrebari pentru a va crea o perspectiva de baza atunci cand incercati sa selectati o societate comerciala de reparatii electronice sau electrocasnice calitativa:
- Cum se numeste compania cu care au colaborat?
- Au optat pentru o firma mare sau pentru una necunoscuta
- Cat de rapid a fost programata interventia?
- Care a fost raportul pret/calitate?
- Ar apela din nou la acelasi furnizor?
Pe langa indrumarile prietenilor pe care va puteti baza, consultati si recenziile de pe Internet ale clientilor. Nu luati in considerare numai testimonialele oferite pe pagina de prezentare a companiei. Atunci cand gasiti prea multe feedback-uri negative, e o idee buna sa alegeti un alt furnizor de servicii. De cele mai multe ori, veti intalni o companie cu testimoniale mixte; urmariti daca compania ia in considerare testimonialele negative, si arata deschidere spre a repara problema.
Existenta autorizatiilor
Fiecare firma de reparatii electrocasnice si electronice cu care veti lucra trebuie sa detina autorizatiile si avizele necesare. Daca nu sunt autorizati, va trebui sa platiti costurile aparute in situatia in care angajatii firmei vor cauza pagube aparatului sau casei. Cele mai multe firme vor fi de acord sa va puna la dispozitie detalii legat de autorizatie – evident, atunci cand detin una. Este recomandat sa intrebati, doar pentru a fi sigur ca aveti parte de o colaborare corecta.
Certificarea de catre producatori
Cele mai multe intreprinderi se lauda ca sunt autorizate de catre producatori. Acest lucru este posibil sa para doar un avantaj de vanzare, insa acest aspect este extrem de important. O afacere recunoscuta va avea autorizatie din parte producatorului de aparate electrocasnice sau electronice sa depaneze aparatura realizata de ei.
Orice profesionist in reparatii electronice sau electrocasnice care este autorizat de o astfel de firma a fost instruit de un formator certificat; instruirea de specialitate inseamna ca tehnicianul cunoaste modul in care sa repare in siguranta si eficace nefunctionalitatile uzuale ale tuturor electrocasnicelor.
Determinati costurile de reparatie
Evident, fiecare firma are propria varianta pentru a hotari costul reparatiilor. Nu veti intalni o rata similar (aveti grija la companiile de reparatii electrocasnice si electronice care solicita un “tarif fix”). Aflati in ce mod calculeaza firma valoarea reparatiei, dar si cat taxeaza pentru piese si reparatie. O diagnosticare la Dvs acasa de catre un tehnician care detine componentele de schimb obisnuite economiseste costuri si timp, si demonstreaza ca intreprinderea urmareste nevoile dumneavoastra.
O oferta de pret adauga previzibilitate, si va ofera ocazia sa puneti in balanta tarifele de la diferite firme; puteti astfel sa o selectati pe cea mai competitiva si care nu va depaseste bugetul. Cu siguranta, costul total poate sa fie diferita – dar doar in situatii mai deosebite – si modificarea nu ar trebui sa fie semnificativa.
Garantarea lucrarilor executate
O garantie pentru reparatie si componentele schimbate acopera valoarea lucrarii si defectiunile care ar putea aparea. In situatia in care compania de reparatii electronice si electrocasnice sector 1 va da o garantie, se traduce prin faptul ca este increzatoare in serviciile pe care le realizeaza, si se asteapta ca aparatul depanate sa functioneze pentru mult timp.