Recenzii si recomandari
Colegii de munca pe care ii cunoasteti foarte bine se pot dovedi de mare ajutor in cautarea unui prestator excelent in reparatii electrocasnice si electronice sector 2. Indrumarile din partea colegilor si a familiei pot fi extrem de importante in acest scop. In acelasi timp, puteti sa vorbiti si cu colegii de job sau alte cunostinte care au trecut prin asemenea probleme. Astfel, veti avea parte de o imagine rapida asupra experientei acestora cu firma respectiva.
Pentru inceput, puteti sa le adresati celor in cauza urmatoarele intrebari pentru a va crea o imagine de ansamblu in momentul in care incercati sa alegeti o companie de reparatii electronice sau electrocasnice performanta:
- Ce serviciu sau companie ar recomanda?
- Au optat pentru o firma mare sau pentru una necunoscuta
- Cat de rapid a fost programata interventia?
- Au fost multumiti de calitatea serviciilor si de pret?
- Ar apela din nou la acelasi furnizor?
In plus fata de indrumarile prietenilor pe care va puteti baza, luati in considerare recenziile de pe Internet lasate de alti clienti. Nu luati in considerare numai testimonialele oferite pe pagina de prezentare a companiei. Atunci cand gasiti prea multe feedback-uri negative, e recomandat alegeti un alt prestator. In general, veti intalni o intreprindere cu testimoniale de toate felurile; urmariti daca prestatorul baga in seama impresiile negative, si are dorinta de a repara problema.
Existenta autorizatiilor
Fiecare firma de reparatii electrocasnice si electronice cu care veti lucra trebuie sa fie autorizata si asigurata. Daca nu sunt autorizati, va trebui sa platiti costurile aparute in cazul in care angajatii firmei vor prilejui stricaciuni locuintei sau electrocasnicelor Dvs. Multe service-uri vor fi deschise sa va prezinte detalii legat de autorizatie – evident, daca au una. Este o idee buna sa ridicati acest subiect, asa incat sa va asigurati ca beneficiati de o colaborare fara potentiale problema.
Certificarea de catre producatori
O mare parte din companii anunta ca ca au autorizatie din partea producatorilor. Aceasta chestiune este posibil sa para doar un tertip de marketing, insa acest aspect este extrem de important. O firma certificata va fi autorizata de producatorul de aparate electrocasnice sau electronice sa repare aparatura realizata de ei.
Fiecare profesionist in reparatii electronice sau electrocasnice care este autorizat de o asemenea intreprindere a fost invatat de un specialist certificat; instruirea de specialitate inseamna ca angajatul stie cum sa rezolve in siguranta si in mod eficient defectiunile uzuale ale electrocasnicelor sau electronicelor acelei firme.
Determinati costurile de reparatie
Bineinteles, fiecare companie foloseste propriul mod pentru a calcula costul lucrarilor. Nu veti intalni un cost identic (atentie la companiile de reparatii electrocasnice si electronice care solicita un “pret fix”). Aflati in ce varianta calculeaza compania valoarea reparatiei, inclusiv cat taxeaza pentru piesele de schimb si reparatie. O diagnosticare la domiciliu de catre un tehnician care are piesele de schimb obisnuite economiseste costuri si timp, si demonstreaza ca compania urmareste nevoile dumneavoastra.
O oferta de pret va ofera predictibilitate, si va ofera ocazia sa puneti in balanta tarifele de la diferite service-uri; asa aveti posibilitatea sa o selectionati pe cea mai buna si care nu va depaseste bugetul. Cu siguranta, valoarea lucrarii poate sa fie diferita – insa doar in cazuri exceptionale – si diferenta nu trebuie sa fie mare.
Garantarea lucrarilor executate
Un certificat de garantie pentru reparatie si componentele schimbate acopera tariful interventiei si problemele care pot sa apara. In cazul in care firma de reparatii electronice si electrocasnice sector 2 ofera o garantie, reprezinta ca crede in serviciile sale, si anticipeaza ca aparatul reparate sa functioneze pentru mult timp.