Cereti recomandari de la prieteni
Prietenii pe care ii cunoasteti foarte bine ar putea fi de mare ajutor in cautarea unui expert de calitate in reparatii electrocasnice si electronice sector 3. Recomandarile din partea prietenilor apropiati sunt extrem de importante in aceasta directie. Totodata, este posibil sa va adresati si catre colegii de serviciu sau vecinii care au trecut prin asemenea circumstante. Astfel, veti putea profita de o viziune rapida in ceea ce priveste experienta acestora cu compania in cauza.
Pentru inceput, le puteti adresa acestora cateva intrebari pentru a va forma o viziune de baza atunci cand urmariti sa alegeti o intreprindere de reparatii electronice sau electrocasnice buna:
- Va pot recomanda o firma pe care au angajat-o in trecut?
- Au optat pentru o firma mare sau pentru una necunoscuta
- Cat de rapid a fost programata interventia?
- Au fost multumiti de calitatea serviciilor si de pret?
- Ar apela din nou la acelasi furnizor?
In plus fata de indrumarile celor pe care ii cunoasteti, luati in considerare recenziile online lasate de alti clienti. Nu luati in considerare numai testimonialele expuse pe pe pagina web a companiei. Atunci cand gasiti prea multe testimoniale negative, e recomandat va orientati spre un alt prestator. In general, veti gasi o intreprindere cu recenzii de diferite feluri; analizati daca firma raspunde la testimonialele negative, si manifesta deschidere spre a rezolva situatia.
Existenta autorizatiilor
Fiecare companie de reparatii electrocasnice si electronice cu care veti colabora trebuie sa detina autorizatiile si avizele necesare. Daca nu sunt autorizati, va trebui sa platiti costurile aparute in situatia in care angajatii firmei vor cauza daune aparatului sau casei. Mare parte dintre firme vor fi deschise sa va ofere informatii legat de autorizatie – evident, daca detin una. Este o idee buna sa intrebati, pentru a va asigura ca beneficiati de o afacere fara potentiale problema.
Certificarea de catre producatori
O mare parte din firme se lauda ca sunt autorizate de catre producatori. Aceasta chestiune ar putea reprezenta doar un tertip de imagine, insa acest aspect este un mare plus. O firma certificata va detine autorizatie de la producatorul de aparate electrocasnice sau electronice sa repare produsele de marca lor.
Un profesionist in reparatii electronice sau electrocasnice care colaboreaza cu o astfel de companie a fost pregatit de un specialist certificat; instruirea de specialitate inseamna ca angajatul cunoaste modul in care sa rezolve in conditii de siguranta si eficient problemele obisnuite ale electrocasnicelor sau electronicelor acelei firme.
Studiati tarifele practicate
Bineinteles, fiecare companie foloseste propria varianta pentru a determina valoarea lucrarilor. Nu exista o rata standard (fiti atent la companiile de reparatii electrocasnice si electronice care practica un “tarif fix”). Intrebati in ce varianta stabileste intreprinderea tarifele, si cu precadere cat taxeaza pentru piesele de schimb si manopera. O deplasare la fata locului din partea unui specialist care detine componentele de schimb comune economiseste costuri si timp, si arata ca compania urmareste nevoile pe care le aveti.
O oferta de pret va ofera previzibilitate, si va da oportunitatea sa comparati preturile de la alte companii; puteti astfel sa o selectionati pe cea mai competitiva si care nu va depaseste bugetul. Cu siguranta, costul total s-ar putea sa difere de cel initial – insa doar in situatii exceptionale – iar diferenta nu ar trebui sa fie majora.
Garantii
Un certificat de garantie pentru reparatie si componentele schimbate asigura costul interventiei si defectiunile care pot sa apara. In cazul in care compania de reparatii electronice si electrocasnice sector 3 va pune la dispozitie o garantie, se traduce prin faptul ca are incredere in serviciile sale, si anticipeaza ca aparatul reparate sa functioneze pentru mult timp.