Recenzii si recomandari
Prietenii pe care ii cunoasteti de o lunga perioada de timp se pot dovedi de mare ajutor in cautarea unui specialist de calitate in reparatii electrocasnice si electronice sector 3. Indrumarile din partea membrilor familiei sau a prietenilor vor fi foarte valoroase in aceasta directie. De asemenea, este posibil sa apelati si la colegii de serviciu sau vecinii care au trecut prin astfel de circumstante. Astfel, veti avea parte de o perspectiva imediata in ceea ce priveste experienta lor cu compania despre care este vorba.
La inceput, este bine sa le adresati apropiatilor urmatoarele intrebari pentru a va construi o viziune de ansamblu atunci cand doriti sa gasiti o societate comerciala de reparatii electronice sau electrocasnice buna:
- Cum se numeste compania cu care au colaborat?
- Au optat pentru o firma mare sau pentru una necunoscuta
- Dupa cat timp a fost programat pentru interventie?
- Care a fost raportul pret/calitate?
- Ar apela din nou la acelasi furnizor?
Inafara de recomandarile din partea celor pe care ii cunoasteti, verificati si recenziile de pe Internet lasate de alti clienti. Nu luati in considerare numai testimonialele prezentate pe site-ul companiei. Atunci cand gasiti foarte multe recenzii negative, e recomandat selectati un alt furnizor de servicii. In general, veti intalni o firma cu recenzii de toate felurile; urmariti daca service-ul ia in considerare recenziile negative, si arata dorinta de a rezolva situatia.
Autorizatii necesare
Fiecare companie de reparatii electrocasnice si electronice cu care veti discuta ar trebui sa detina autorizatiile si avizele necesare. Daca lucrurile stau altfel, va trebui sa acoperiti cheltuielile aparute in situatia in care angajatii firmei vor cauza stricaciuni locuintei sau electrocasnicelor Dvs. Multe service-uri sunt bucuroase sa va puna la dispozitie amanunte legat de autorizatie – evident, daca detin una. Este o idee buna sa intrebati, pentru a va asigura ca beneficiati de o afacere fara potentiale problema.
Alegeti o firma recunoscuta de producatori
Cele mai multe firme anunta ca ca au autorizatie din partea producatorilor. Aceasta chestiune poate parea doar un alt argument de marketing, insa acest aspect este un mare plus. O afacere certificata va fi autorizata de producatorul de aparate electrocasnice sau electronice sa restaureze aparatura realizata de ei.
Fiecare specialist in reparatii electronice sau electrocasnice care lucreaza pentru o astfel de firma a fost pregatit de un specialist certificat; o pregatire temeinica inseamna ca angajatul cunoaste variantele in care sa repare in conditii de siguranta si eficient defectiunile obisnuite ale aragazului, cuptorului sau frigiderului dumneavoastra.
Studiati tarifele practicate
In mod natural, fiecare intreprindere aplica propriul mod de a determina tariful lucrarilor. Nu exista un cost standard (fiti atent la firmele de reparatii electrocasnice si electronice care practica un “pret fix”). Interesati-va cum calculeaza compania valoarea reparatiei, dar si cat cere pentru piesele de schimb si manopera. O deplasare la domiciliu din partea unui tehnician care dispune de piese de inlocuire uzuale salveaza costuri si timp, si demonstreaza ca intreprinderea ia in considerare interesele dumneavoastra.
Efectuarea unei estimari de pret va ofera previzibilitate, si va ofera ocazia sa puneti in balanta tarifele de la diferite companii; asa aveti posibilitatea sa o selectati pe cea mai buna si care se incadreaza in buget. Desigur, valoarea lucrarii poate sa fie diferita – dar doar in situatii mai deosebite – iar suma adaugata nu ar trebui sa fie mare.
Garantii
Un certificat de garantie pentru manopera si piese asigura valoarea reparatiilor si nefunctionalitatile care pot sa apara. In cazul in care firma de reparatii electronice si electrocasnice sector 3 ofera un certificat de garantie, inseamna ca este increzatoare in serviciile sale, si se asteapta ca electrocasnicele reparate sa nu mai aiba probleme in viitorul apropiat.