Cereti recomandari de la prieteni
Colegii de munca pe care ii cunoasteti de o lunga perioada de timp se pot dovedi o sursa foarte buna in alegerea unui profesionist de calitate in reparatii electrocasnice si electronice Zalau. Indrumarile din partea membrilor familiei sau a prietenilor vor fi extrem de importante in acest sens. Totodata, este posibil sa apelati si la colegii de job sau alti apropiati care s-au confruntat cu asemenea probleme. Astfel, veti putea beneficia de o imagine rapida asupra experientei lor cu intreprinderea in cauza.
Initial, puteti sa le adresati acestora cateva intrebari pentru a va forma o viziune de baza atunci cand urmariti sa alegeti o firma de reparatii electronice sau electrocasnice buna:
- Cum se numeste compania cu care au colaborat?
- A fost o companie locala mica, sau un lant mai mare?
- Dupa cat timp a fost programat pentru interventie?
- Au fost multumiti de calitatea serviciilor si de pret?
- Intentioneaza sa mai apeleze la acelasi tehnician?
Inafara de recomandarile din partea prietenilor in care aveti incredere, verificati si testimonialele online ale clientilor. Nu luati in considerare numai testimonialele expuse pe pagina de prezentare a companiei. Daca gasiti foarte multe testimoniale negative, e o idee buna sa alegeti o alta firma. In general, veti avea de a face cu o firma cu recenzii de toate felurile; analizati daca service-ul ia in considerare testimonialele negative, si arata disponibilitatea de a remedia situatia.
Alegeti doar firme autorizate
Orice firma de reparatii electrocasnice si electronice cu care veti colabora ar trebui sa fie autorizata si asigurata. Daca nu sunt autorizati, veti fi obligat sa acoperiti cheltuielile aparute in situatia in care angajatii firmei vor prilejui daune aparatului sau casei. Cele mai multe companii sunt bucuroase sa va puna la dispozitie detalii legat de autorizatie – evident, in cazul in care exista una. Este o idee buna sa ridicati acest subiect, doar pentru a fi sigur ca beneficiati de o afacere fara potentiale problema.
Intrebati daca lucreaza direct cu unii producatori
O mare parte din intreprinderi se lauda ca lucreaza direct cu producatorii de electrocasnice. Acest lucru ar putea reprezenta doar un alt argument de vanzare, insa acest aspect este un mare plus. O afacere certificata va detine autorizatie de la producatorul de aparate electrocasnice sau electronice sa depaneze produsele realizata de ei.
Un expert in reparatii electronice sau electrocasnice care colaboreaza cu o asemenea intreprindere a fost instruit de un instructor certificat; cunostintele avansate inseamna ca angajatul cunoaste cum sa rezolve in conditii de siguranta si eficace defectiunile comune ale aragazului, cuptorului sau frigiderului dumneavoastra.
Verificati tarifele
Bineinteles, fiecare companie are propria varianta pentru a calcula valoarea reparatiilor. Nu se practica o rata identic (aveti grija la companiile de reparatii electrocasnice si electronice care practica un “tarif fix”). Intrebati in ce mod calculeaza firma valoarea reparatiei, dar si cat taxeaza pentru componente si operatia in sine. O diagnosticare la domiciliu de catre un specialist care are piesele de schimb uzuale economiseste cheltuieli si timp, si demonstreaza ca compania are grija de nevoile pe care le aveti.
Primirea unei oferte de cost adauga predictibilitate, si va permite sa puneti in balanta tarifele de la diferite service-uri; asa aveti posibilitatea sa o alegeti pe cea mai competitiva si care nu va depaseste bugetul. Cu toate acestea, costul total este posibil sa difere de cel initial – dar doar in situatii exceptionale – si modificarea nu exista motive sa fie majora.
Primirea unei garantii
Un certificat de garantie pentru manopera si componentele schimbate asigura valoarea interventiei si problemele care pot sa apara. In cazul in care firma de reparatii electronice si electrocasnice Zalau va da un certificat de garantie, se traduce prin faptul ca are incredere in serviciile sale, si se asteapta ca aparatul depanate sa nu mai aiba probleme in viitorul apropiat.