Experienta
Atunci cand cautati o firma de transport marfa sau mobila sector 2, este vital sa aflati nivelul de experienta al acesteia in aceasta industrie. Acest factor este esential, in special atunci cand vorbim despre o operatiune de complicata. Nu este extraordinar de important ca firma sa fie de foarte mult timp in domeniu, insa mai semnificativ este sa fi avut un numar ridicat de clienti, iar acestia sa fi fost multumiti.
Companiile de mutari si debarasari care reusesc sa realizeze an de an cateva mii de transporturi cu succes va pot oferi siguranta ca detin nivelul de experienta necesar pentru a muta marfa de orice fel. Posibilitatea ca o astfel de firma sa greseasca este una extrem de mica. In acest sens, in clipa in care selectati o astfel de societate comerciala, sunteti sigur ca bunurile dumneavoastra vor ajunge fara probleme la punctul de destinatie – intr-un mod foarte eficient.
Consultanta gratuita
Nu exista doua proiecte identice in momentul in care vorbim despre transport mobila sau marfa, astfel incat in fiecare caz vom avea nevoie de rezolvari distincte. O companie de mutari si debarasari sector 2 profesionista va va furniza consultanta – fara a pretinde un onorariu – oferind cele mai bune solutii posibile, iar tariful final cerut nu va fi exagerat.
Un prestator in in domeniul logistic trebuie sa fie deschis sa se deplaseze oriunde, cu preponderenta cand la mijloc este o operatiune de mare anvergura. Este foarte important ca specialistul sa vada in teren marfa care urmeaza a fi mutata, asa incat sa fie posibil sa estimeze marimea transportului. In plus, in acest moment trebuie discutate si posibile cerinte speciale, spre exemplu, mutarea unor obiecte fragile sau cerintele personale. In functie de acesti factori, compania de mutari si debarasari hotaraste in ce mod va realiza transportul.
In urma evaluarii la punctul de ridicare al marfurilor, specialistul de transport mobila sau marfa va va informa asupra costurilor aproximative pe care le presupune transportul, si va va explica fiecare pas. Este vital ca raportul dintre calitate si pret sa fie unul corect, si ar fi bine ca onorariile practicate sa fie transparente, astfel incat sa nu fie adaugate altele din senin in timpul mutarii. In clipa in care se definitiveaza costul total, se are in vedere distanta care trebuie parcursa, numarul de transporturi necesare, volumul total al marfurilor, precum si dificultatea transportului.
Calitatea impachetarii obiectelor
Intr-un proces de transport marfa sau mobila, poate cel mai important element este ca toate bunurile sa ajunga la punctul de destinatie fara a se produce pagube. Acestes fiind spuse, este esential sa selectati o firma care are in dotare materiale pentru impachetare profesioniste, printre care amintim: folii stretch, folii cu bule de aer și cutii de carton de diferite dimensiuni. In situatia in care schimbati definitiv locuinta, firma de mutari si debarasari este obligata sa va aduca chiar si cutii speciale pentru articolele vestimentare sau pentru bunurile fragile, acestea avand nevoie de un transport diferit.
Nu in ultimul rand, angajatii sunt obligati sa detina toate echipamentele necesare utilizate pentru incarcarea in mod corect a bunurilor transportate, asa incat sa atenueze la minim eventualitatea producerii pagubelor. In momentul in care luam in considerare o firma specializata de transport marfa sau mobila, angajatii trebuie sa ofere atentie ridicata si celor mai mici detalii. Este esential ca toate procedurile legate de siguranta sa fie respectate intocmai, si nu numai in legatura cu marfurile fragile.
Clauzele de asigurare
Aspectul final care nu se poate negocia este punerea la dispozitie a unei asigurari care sa acopere bunurile transportate, iar o firma de mutari si debarasari profesionista nu va avea dificultati in a va oferi acest lucru. Pe baza unui contract de asigurare, clientul va avea garantia ca transportatorul suporta raspunderea pentru toate obiectele care i-au fost predate. Nu conteaza tipul de marfuri care se transporta, intreprinderea de transport mobila sau marfa sector 2 este obligata sa isi asume responsabilitatea de a le preda fara greseala la destinatia stabilita, iar, atunci cand lucrurile stau altfel, trebuie sa despagubeasca clientul pentru orice problema care a aparut.